nieuwsbrief januari 2018

Nieuwbrief januari 2018

Beste leden,

Het jaareinde komt er zo aan, nog even en 2017 blaast zijn laatste zucht uit. Het jaar 2017 blijft achter met zowel mooie momenten als donkere herinneringen.

Klokslag middernacht, met grote precisie, wordt het nieuwe jaar geboren. Dit gebeurt traditioneel met veel vuurwerk, champagne, wensen en goede voornemens.

Wat zal 2018 ons brengen? Wat onze toekomst is, dat is hoofdzakelijk wij die onze dromen proberen waar te maken. Voor onze vereniging zijn dat gezellige activiteiten waar wij onder vrienden onze hobby kunnen beleven.

Het bestuur heeft alvast een aantal activiteiten op de kalender ingeschreven waarvan wij hopen menige leden warm te krijgen om eraan deel te nemen. Een nieuwe activiteit is dat wij dit jaar op weekend gaan, een initiatief van onze nieuwe dames in het bestuur.
Ook staat er een nationale en internationale traditiewedstrijd op het programma. Zoals vijf jaar terug gaan wij in zee met Rallye Ypara. Deze vereniging van jachthoornblazers organiseren tijdens hetzelfde weekend een concours Benelux. Dit alles gaat door op het kasteeldomein Muncken te Wingene.

De kalender zal de loop van het jaar nog verder aangepast worden met nieuwe activiteiten. Gelieve regelmatig de website te consulteren.

Het bestuur wenst u, uw familie en vrienden een bijzonder vreugdevol jaar toe.

• 2 februari: receptie op de Orient Express Stoomcenter Maldegem
  • 2 februari: aansluitend ons nieuwjaarsdiner in Huyze De Baere te Maldegem
  • 4 maart: Ijsberenrit
  • 16 maart: Algemene vergadering met een bezoek aan het wagenmakerijmuseum
  • 13-15 april: weekend in Renesse NL
  • 1 mei: clubwedstrijd in de manège De Blauwe Zaal
  • 12-13 mei: Nationale en Internationale traditie wedstrijd
  • Juni: wandeling, meer gegevens daarover binnenkort
  • 30 september: Eye Hope Maldegem
  • 4 november: herfstwandeling

Hebt u ook nog ideeën? Laat niet na om contact op te nemen met een van onze bestuursleden om ze concreet te maken en in te plannen op onze kalender.

Lidgeld

Mogen wij u vragen om uw lidgeld te hernieuwen, het lidgeld bedraagt € 35,-

Deze kunt u storten op rekening BE94 3800 8084 3814 van de vereniging met melding lidgeld 2018.

Als lid kunt u samen met uw partner genieten van voordeel bij het deelnemen aan een activiteit.

Comité traditiewedstrijd

Het organiseren van een wedstrijd vraagt veel voorbereiding. Het is daarom ook belangrijk dat de taken verdeeld kunnen worden. Wenst u actief deel te nemen.Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U krijgt nadien datum, plaats en uur waar de eerste vergadering doorgaat. Alvast bedankt!

Onze website is aangepast. Bij inschrijving kan u aanvinken indien u lid bent.

De bedoeling is dat u als lid een korting krijgt op de prijs van de activiteit. De korting kan verschillen per activiteit.

Belangrijk is dat iedereen zich via de website inschrijft, dit maken wij voor het jaar 2018 verplicht.

Het inschrijven via de website heeft voordelen, zodat wij het aantal inschrijvingen goed kunnen bijhouden. Ook kunnen wij op basis van deze lijsten automatisch mailing doen naar alle ingeschrevenen met de laatste info betreffende de activiteit.

We merken ook dat foto’s zeer geëerd worden, na elke activiteit vragen deelnemers naar foto’s.

Hebt u foto’s van evenmenten, laat niet na om ze door te geven zodat wij ze op de website kunnen plaatsen. De gemakkelijkste manier is via “we transfer”, dit is gratis en u kan de foto’s opladen en versturen.

Raadpleeg regelmatig onze website!

Het is voor ons, samen met onze facebook, het belangrijkste communicatiekanaal.