Helaas is deze activiteit volgeboekt.

Traditiewandeling te Drongen

Begin:
geen opgave
Einde:
sept 10, 2017, 18:00
Code:
Prijs:
35,00 EUR
Plaats:

Omschrijving

De menvereniging Nieuwege en de familie Patrick Schelstraete nodigen u uit voor een traditionele rit in de groene long van Gent-West.

Gelegenheidsadres: De Meirebeekhoeve, Wildekouter 18 te 9850 Landegem

Start: vanaf 10u

De dag zal in twee fasen verlopen: een rit in de voormiddag en een rit in de namiddag. U wordt verwacht vanaf 7.30 uur op de parking gelegen naast de Meirebeekhoeve. Oprit aan de achterzijde (bewegwijzering naar parking is voorzien). Voor GPS: instellen op Puttemeersstraat te 9850 Landegem. De hoeve biedt een totaalconcept voor de menner en bestaat uit een ruime parking met feestzaal. U wordt ontvangen in de gezellige feestzaal van de hoeve met een verzorgd ontbijt bestaande uit koffie en koffiekoeken.

De afstand van de rit in de voormiddag bedraagt ongeveer 17 kilometer en we rijden naar Hansbeke waar we onze aperitiefstop houden (Cava/Fruitsap en hapjes) in een prachtig privaat domein. Daarna rijden we terug naar de hoeve. Vanaf 13.00 uur kan er aangeschoven worden voor een verzorgde barbecue. Iedereen kan rustig het middagmaal nuttigen aangezien er mogelijkheid is om de paarden tijdens de middagpauze uit te spannen. Vervolgens start de namiddagrit die deels door Drongen en Landegem loopt. Deze rit bedraagt ongeveer 13 kilometer. U zal verbaasd zijn over de groene rand en landelijke streek. Na het uitspannen van de paarden wordt er koffie en gebak (oliebollen) aangeboden en kan er nog gezellig nagepraat worden.

De prijs voor dit ganse gebeuren is 35 €/persoon. De overschrijving op het rekeningnummer van VZW Nieuwege BE94-3800-8084-3814 geldt als inschrijving. Inschrijving: info@menvereniging-nieuwege.be

Om organisatorische redenen, vragen wij u om in te schrijven voor 1 september 2017 aub.

Inschrijving via info@menvereging-nieuwege.be of via de link hieronder

Voor eventuele, bijkomende inlichtingen Patrick Schelstraete: TEL: 09 282 60 34 of  GSM: 0488 910 215

Alvast hartelijk dank voor  uw inschrijving!